پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۹

برپایی بازارچه خوداشتغالی فجر به مناسب ایام الله دهه فجر در منطقه۵ تهران

بازارچه خوداشتغالی فجر به مناسب ایام الله دهه فجر در دبیرستان دخترانه شاهد معراج برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، سعید مقدم مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵تهران خبر از برگزاری بازارچه کارآفرینی خبر داد و گفت: همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی و دهه مبارک فجر بازارچه خوداشتغالی با مشارکت بانوان کارآفرین کانون خدمت رضوی و دانش آموزان در دبیرستان دخترانه شاهد معراج برپا شد.
وی اظهار داشت: برپایی این بازارچه گام موثری در ترویج فرهنگ کارآفرینی و هدایت دانش آموزان به سمت مهارت آموزی حرفه‌ای دارد.
مسئول کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵تهران خاطرنشان کرد: آثار هنری و صنایع دستی، عروسک‌های بافتنی، ملیله دوزی، زیورآلات دست ساز و ده‌ها هنر دستی بانوان کارآفرین و دانش آموزان در معرض نمایش و فروش گذاشته شد.
وی در ادامه افزود: اين بازارچه‌ها زمينه آشنايي دانش آموزان با محيط كسب و كار، ايجاد اشتغال براي آينده نسل نوجوان و جوان و كسب تجربه كار در محيط‌های بيرون از مدرسه پس از پايان تحصيلات را در پی خواهد داشت.
مقدم در پایان به برپایی رویداد بزرگ مبعث اشاره کرد: این رویداد از ۱۸ تا ۲۰ بهمن از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۸:۳۰ در مسجد جامع الزهرا(س) به مناسبت گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و عید بزرگ مبعث با حضور بانوان کارآفرین برگزار می‌شود.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی