پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۹

هزار بوشهری در طرح ملی عاکفون شرکت کردند

طرح ملی عاكفون در استان بوشهر اجرا و هزار نفر در آن شرکت کردند.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر؛ مهران خورده بین مقدم مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر از اجرای طرح ملی عاکفون با شعار من قرآن را دوست دارم در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه خبر داد و گفت: این طرح در ۱۸۷ مسجد و مکان‌های برگزاری اعتکاف در سطح استان و ۳۲ مسجد در مرکز استان اجرا شد.
خورده بین مقدم گفت: این طرح که در خصوص آموزش جزء سی ام قرآن مجید است با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان و شهرستانها و صدا و سیمای مرکز بوشهر انجام پذیرفت.
وی از برنامه‌های اجرا شده به برگزاری مسابقات ویژه نوجوانان و کودکان، اجرای طرح عاکفون در بین مادران و کودکان معتکف، اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، سخنرانی و برپایی نماز جماعت برای شرکت کنندگان در طرح اشاره کرد و اظهار داشت: مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان، اعضای ستادی این مدیریت، مدیران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌های تابعه، خادمیاران و یاوران رضوی با روپوش خادمیاری در بین معتکفین در سطح استان حضور پیدا کرده و از نزدیک از اجرای این طرح دیدن کردند.
خورده بین مقدم گفت: طرح ملی عاکفون توسط مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان از طریق صدا و سیمای استان، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تشریح و منعکس شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی