پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۹

دیدار خادمیاران رضوی منطقه ۱۷ تهران با پدر شهید غلامحسین محمدی

خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۷ دارالشهدا تهران به مناسبت عید بزرگ مبعث از پدر شهید غلامحسین محمدی تجلیل کردند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، به مناسبت مبعث پیامبراعظم(ص)، حسین مرادی مدیرکانون خدمت رضوی منطقه ۱۷ تهران به همراه جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی در معیت پرچم رضوی از پدر شهید غلامحسین محمدی با هدایای متبرک رضوی تجلیل کردند. 
حسین مرادی مدیرکانون خدمت رضوی منطقه ۱۷ تهران خاطر نشان کرد: باید به همه سفارش کنیم که خواسته امروز رهبرمان چیست و باید راه شهدا را ادامه دهیم، دختران با حفظ حجاب فاطمی ادامه دهنده راه شهدا باشند.
شهيد غلامحسين محمدی در سال ۱۳۴۴ در روستای شوركی از توابع بخش مركزی تنگستان در خانواده‌ای مذهبی و متدين متولد شد. اين شهيد بزرگوار با توجه به اين كه خانواده‌اي فقير داشت در سن ۷ سالگی در مدرسه ابتدايي شوركی كه چند خانه گلی بود از كلاس اول تا پنجم مشغول به تحصيل شد سپس در دوره راهنمائي در مدرسه شهيد رضا حبشي در اهرم آن زمان كه در روستاي خود مدرسه راهنمائي نبود با پاي پياده همه روز با جمعي از دوستان صبح زود به مقصد اهرم جهت تحصيل حركت مي‌كرد. در سال سوم راهنمائی كه روستاي شوركي صاحب مدرسه شده بود ادامه تحصيل داد كه در بين دانش‌آموزان رتبه اول را كسب كرد، با توجه به اين كه اين شهيد از لحاظ اخلاق و رفتار زبانزد عام و خاص قرار گرفت. خانواده ايشان از توان مالی خوبی بر خوردار نبودند و مجبور شد به تحصيل خود ادامه ندهد در سال ۱۳۶۲ عازم خدمت مقدس سربازي شد آن عاشق دلباخته سفر كرده در سال ۱۳۶۴كه اواخر خدمت او بود به شهادت رسید. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی