پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۹

خدمت‌رسانی کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۶ تهران

پیگیری و تدوام در ارائه خدمات مددکاری به محبان اهل بیت (ع) از دغدغه‌مندی‌های کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۶تهران است.

به گزارش آستان نیوز از تهران، هاله دلجو مسئول کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۶ تهران با اشاره به برگزاری دو کارگاه با موضوعات مهارت ارتباط مؤثر و نیازهای دوران کودکی گفت: راهکارهای بسیار کاربردی که زهرا حیدری دکترای روانشناسی در این کارگاه  مطرح کرده در خصوص از بین بردن موانع برقراری ارتباط همچون قضاوت، ذهن خوانی، خشم و .... بسیار مفید و حائز اهمیت است.
وی افزود: همچنین در کارگاه (نیازهای دوران کودکی) فاطمه زاده محمدی دکترای روانشناسی در خصوص وابستگی ایمن، خودمختاری- کفایت- هویت، ابراز نظر و هیجانات، تفریح و شادی، محدودیت‌های واقع بینانه مسائلی را بیان و راه حل‌های مفیدی به محبان اهل بیت (ع) ارائه کرد.
 دلجو با همکاری خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری برای رفع مشکلات اجتماعی و نحوه صحیح ارتباط افراد با یکدیگر اقدام به برگزاری این کارگاه کردند.
این کارگاه‌ها در مسجد الرحمن برپا شد که پس از گرفتن نتایج نظرسنجی، رضایتمندی بسیار خوبی را جلب کرده بود، از اینرو این جلسات همچنان ادامه خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی