پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان:
۱۴۰۲-۱۱-۱۹

اجرای طرح «دختر ماه» به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در استان سمنان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با اشاره به اجرای طرح ملی «دختران ماه» اظهار کرد: این رویداد فرصتی است تا با برپایی جشن‌های تکلیف خانوادگی دختران مکلف ۹ ساله در استان سمنان، زمینه ارتقای فکری و معنوی آنها در آستانه ورود به سن تکلیف فراهم شود.

به گزارش آستان نیوز از سمنان؛ حسن سعدالدین، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان بیان کرد: امیدواریم با همکاری آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بتوانیم در راستای کمک به نوجوانان عزیز خدمات و حمایت‌هایمان را توسعه و افزایش دهیم و برای انجام این هدف متعالی همه امکانات و ابزارهای معنوی را بکار گیریم.
وی با بیان اینکه دختران دانش‌آموز آینده‌سازان کشور هستند، تصریح کرد: دخترانی که در تمام مراحل زندگی پیشتاز هستند، الگوی خود را حضرت زهرا (س) قرار داده‌اند.
سعدالدین ادامه داد: هدایای این رویداد معنوی «نشان دختر ماه» که توسط کارشناسان و متخصصان مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی طراحی، تولید و آماده‌سازی شده که به توانمندی دختران گرامی در آشنایی با سبک زندگی رضوی به آنها کمک می‌کند.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان تصریح کرد: توزیع این هدایا در منازل دختران با حضور خادمیاران رضوی انجام و بعد از آن از طریق پشتیبان‌های خادمیار خواهر ارتباط مستمر با دختران مکلف برقرار خواهد شد.
شایان ذکر است؛ برگزاری این رویداد با حضور پر رنگ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، فرماندار شهرستان مهدیشهر، امام جمعه شهر درجزین، معاون فرهنگی، معاون اجتماعی و مسئول کانون بانوان مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان و جمعی از خادمیاران گرامی انجام گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی