پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران خدمت رضوی شهرستان بروجرد انجام شد؛
۱۴۰۲-۱۱-۱۹

توزیع گوشت مرغ بین خانواده‌‌های نیازمند شهرستان بروجرد

دبیر‌ کانون‌های خدمت رضوی بروجرد گفت: به همت خادمیاران کانون خبر و فضای مجازی خدمت رضوی شهرستان بروجرد و با همکاری خیرین، ۸۰ کیلو مرغ با هزینه 66 میلیون و 400 هزار ریال خریداری و بین ۳۹ خانواده‌ نیازمند در این شهرستان توزیع شد.

حسین نصراللهی در گفت‌وگو با آستان نیوز از لرستان، اظهار کرد: همزمان با ایام البیض ماه رجب المرجب، به همت کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بروجرد و با مشارکت موکب نورالائمه، ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم برای معتکفان ۵ مسجد طبخ و توسط خادمیاران رضوی توزیع شد که برای این امر به صورت غیر نقدی ۵۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نصراللهی در ادامه افزود: همچنین با همت و همکاری کانون جهادی خدمت رضوی شهرستان بروجرد و با حمایت خیرین، یک باب منزل برای یک خانواده نیازمند با هزینه ۳0۰ میلیون ریال بازسازی و تعمیر شد. 
وی با اشاره به اینکه اقداماتی شامل گچ کاری، سیمان کاری، لوله‌کشی، کاشی‌کاری، سفیدکاری و غیره توسط خادمیاران رضوی بروجرد انجام شده گفت: همچنین یک عدد آبگرمکن و یک عدد اجاق گاز برای این خانواده تهیه شد و این تلاش‌های خادمیاران بسیار نتیجه‌ای ارزشمند داشت که این خانواده نیازمند در خانه‌ای بهتر و امن‌تر زندگی کنند.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی بروجرد تصریح کرد: خادمیاران رضوی بروجرد خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار را در حاشیه شهر شناسایی می‌کنند و در زمینه‌های مختلف از جمله جهادی، پزشکی، نذورات، تهیه پوشاک، بسته‌های معیشتی و غیره به این خانواده‌ها کمک می‌کنند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی