پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۰

همایش بانوان انقلابی در زیارتگاه شهید مدرس / هویت یابی زنان مسلمان با انقلاب اسلامی

به منظور گرامیداشت ایام دهه فجر همایش بانوان انقلابی با حضور خدام افتخاری بقاع متبرکه شهرستان کاشمر در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی ایران همایش بانوان انقلابی با حضور خدام افتخاری بقاع متبرکه شهرستان کاشمر همراه با سخنرانی ملیحه طوسی و مداحی کربلایی حسین نخعی در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار شد.
طوسی در این همایش اظهار کرد: زنان مسلمان در انقلاب اسلامی شخصیت و هویت خویش را یافتند و به مقام و منزلت والای خود پی برده و بینش سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پیدا کردند.
این کارشناس دینی ادامه داد: هنر انقلاب اسلامی ایـن بود که زنان جامعه ما را متحول ساخت و در مسیر اسلام و ارزش‌های الهی هدایت کرد و از بی هـویتـی و بـی بند و باری و ابتذال که سوغات غرب بـود، به سوی عزت خـواهی، عفاف، درک شخصیت، کمال جـویی، تحول فکری و روحی هدایت کرد و از ذلت به اوج انسانیت ارتقا بخشید.
وی افزود: زن‌ها در انقلاب اسلامی نقـش هدایتگری داشتند و با حضور در صف مقـدم تظاهرات، انگیزه قیام و حضـور در تظاهرات و مقابله با طـاغوت را در مـردهـا و جـوان‌ها به وجـود آوردند.
طوسی گفت: امروزه وظیفه همه ما جهاد تبیین و بازکردن گره‌های ذهنی و پاسخگویی به شبهات نسل جوان است.
وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: بانوان انقلابی بایستی با تشویق خانواده‌ها به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کنند‌.
این خبرحاکی است در پایان مراسم شرکت کنندگان متنعم به سفره نذری نان و ماست آقای شهید شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی