پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۱

برگزاری جشن بزرگ انقلاب با حضور ۱۷۰۰ نفر از کارکنان شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی

در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، جشن بزرگ انقلاب به همت شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی، شب گذشته برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، در این جشن که در راستای تعظیم شعائر مذهبی و گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، هزار و ۷۰۰ نفر از کارکنان شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی و خانواده‌های آن‌ها حضور داشتند.

در اين جشن با شکوه، با برپايي سرودهاي انقلابي و شاد، ذكر نام حضرت محمد مصطفي(ص) و اجرای برنامه‌هاي آييني ويژه كودكان همچون هم‌خواني نماهنگ زيباي بابا رضا توسط كودكان حاضر و...، علاوه‌بر افزایش شور و نشاط، ياد انقلاب بیش از پیش زنده شد.

همچنین حاضران در این مراسم با كيك ويژه جشن بزرگ انقلاب که به پرچم مقدس سه رنگ ایران اسلامی منقّش شده بود، مورد پذيرايي قرار گرفتند.

برنامه‌هاي آئینی متنوع و شاد، سخنرانی مدیرعامل شرکت در خصوص افتخار خدمت و كار كردن در دستگاع نوراني حضرت رضا(ع)، تجليل از پيشكسوتان و بازنشستگان شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی، از دیگر برنامه‌های جشن بزرگ انقلاب در یک فضاي صميمانه خانوادگي بود.

 

گفتنی است، این مراسم با اهتزاز پرچم‌هاي سه رنگ كشور و پذيرايي از ميهمانان به پايان رسيد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی