پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت عید مبعث انجام شد؛
۱۴۰۲-۱۱-۲۱

تکریم و گرامیداشت علمای اسلام در شهرستان دشتستان توسط خادمیاران رضوی

به مناسبت عید مبعث و در راستای اجرای طرح زیارت وارثان انبیا و فرهنگ رضوی، دبیر کانون خدمات رضوی شهرستان دشتستان از حجت الاسلام والمسلمین شهسوار تکریم کرد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، رمضان غلامی، دبیر کانون خدمات رضوی شهرستان دشتستان گفت: با عنایت به احادیث شریف ائمه اطهار(ع) و در راستای تکریم و گرامیداشت یاد خاطره علمای شریف اسلام که در زمینه تعالی علوم اسلامی از وارثان به حق پیامبران هستند با وارثان انبیا در شهرستان دشتستان دیدار شد.
وی با بیان اینکه عالمان وارثان پیامبران هستند بیان کرد: بنا به فرموده رسول اکرم(ص) که فرمودند: «علما چراغ‌هاي زمين‌اند و جانشينان پيامبران و وارثان من و پيامبران هستند، چنانچه کسی عالمان را گرامی بدارد خداوند را گرامی داشته است»، در دین مقدس اسلام و سیره عملی پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) همواره بر تکریم علمای دین تاکید شده است.
دبیر کانون خدمات رضوی شهرستان دشتستان گفت: در همین راستا توفیق حاصل شد تا در خجسته روز عید مبعث، خادمیاران و یاوران رضوی در شهرستان دشتستان دیداری با حجت الاسلام و المسلمین شهسوار این عالم برجسته داشته باشند و از این عالم جلیل القدر، قدردانی و هدیه معنوی به وی اهدا کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی