پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۱

تجلیل خادمیاران رضوی از روحانیان و علمای دینی ساوه

خادمیاران رضوی در راستای اجرای طرح «العلماء ورثة الانبیاء» از روحانیون و علمای دینی شهرستان ساوه تجلیل کردند.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، خادمیاران رضوی شهرستان ساوه در اجرای طرح «العلماء ورثة الانبیاء» با اهدای هدایای معنوی و تبرکی آستان قدس رضوی از علما و مبلغان دینی در ترویج و تبیین فرهنگ غنی بعثت تجلیل کردند.
به همین بهانه در مراسم باشکوه جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی که در شب عید بعثت رسول مهربانی ها با حضور خادمیاران امام مهربانی‌ها و مردم دیندار و مسئولان شهر نوبران در مسجد ولیعصر (عج) این شهر برگزار شد از آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران، حجت‌الاسلام دادخواه امام جمعه نوبران، حجت‌الاسلام سلطانی امام جمعه غرق آباد و حجت الاسلام ذکری امام جماعت مسجد ولیعصر (عج) تجلیل شد.
در این مراسم آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در سخنانی گفت: انقلاب اسلامی برگرفته و محصول بعثت نبی مکرم اسلام(ص) به عنوان بزرگترین و ارزشمندترین حادثه تاریخ بشریت است.
وی بیان کرد: عید مبعث و برگزیدن رسول مکرم اسلام(ص) به پیامبری، عید بشریت و انسانیت است و یکی از وقایع سرنوشت ساز در تاریخ اسلام قلمداد می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی