پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کانون‌های خدمت رضوی سمنان:
۱۴۰۲-۱۱-۲۲

تکریم از علما یکی از وظایف اصلی خادمیاران است

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان در نشستی با امام جمعه موقت سمنان و از مبارزین دوران انقلاب، تکریم از علما را یکی از وظایف اصلی خادمیاران عنوان کرد.

به گزارش آستان نیوز از سمنان؛ حسن سعدالدین، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان در این نشست که با حضور جمعی از معاونین و خادمیاران برگزار شد گفت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای دیدار از کسانی است که از ابتدای جریان انقلاب زحمات زیادی کشیده‌اند. 
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان بیان کرد: تکریم از علما که جز افراد وارسته، با درک و با بصیرت هستند یکی از وظایف اصلی خادمیاران بوده و ضروری است این اقدام را اجرایی ‌کنند.
وی ادامه داد: علما وارثان انبیا هستند و کسانی که آنان را اکرام می‌کنند خدا و رسول را اکرام کرده‌اند.
در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد، امام جمعه موقت سمنان نیز به تشریح خاطراتی از مبارزات انقلابی، تدوین و تکوین انقلاب در استان پرداخت.
شایان ذکر است در پایان این نشست با اهدای نشان و هدیه متبرک حرم مطهر آقا علی بن موسی الرضا(ع) به حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد، امام جمعه موقت سمنان توسط دکتر سعدالدین، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان از زحمات وی تجلیل و قدردانی شد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی