پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر عامل مؤسسه آستان حسین بن موسی الکاظم (ع)  و زیارتگاه شهید آیت الله مدرس: 
۱۴۰۲-۱۱-۲۲

انقلاب اسلامی حاصل ۱۵۰ سال مبارزه فقهای شیعه است

 مدیر عامل مؤسسه آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و زیارتگاه شهید آیت الله مدرس در مراسم راهپیمایی باشکوه و پرشور ۲۲ بهمن کاشمر گفت: انقلاب اسلامی حاصل ۱۵۰ سال مبارزه فقهای شیعه است.

به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی مدیرعامل مؤسسه آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و آرامگاه شهید مدرس(ره) در پایان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم ولایتمدار شهرستان کاشمر به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: آمریکای جنایتکار طی این سال‌ها اقدامی نبوده که برعلیه جمهوری اسلامی ایران انجام نداده باشد.
 وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی حاصل ۱۵۰ سال مبارزه فقهای شیعه است، گفت: ایستادگی در برابر ظلم از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران است و ایران اسلامی تمامی معادلات دشمنان را به هم ریخت.
وی ادامه داد: متأسفانه برخی چند مشکل را علم کرده و کشور را با سایر کشورها مقایسه می‌کنند، در صورتی که امام راحل در برابر قدرت‌های شرق و غرب یک جبهه سوم ایجاد کرد.
مدیر عامل مؤسسه آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و زیارتگاه شهید آیت الله مدرس گفت: هرچند بعد از دوره عثمانی و صفویه استعمار با نقشه‌های خبیثانه خودش اسلام را به انزوا رانده بود، اما حضرت امام خمینی(ره) با قیامی که کرد و حمایت مردم توانست معادلات عالم را به هم بریزد و جبهه سومی ایجاد کند.
حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه امام راحل(ره) نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی را مطرح کردند، بیان کرد: متأسفانه عده‌ای از روی نادانی می‌گویند چرا جمهوری اسلامی با فلان کشور شرقی ارتباط برقرار کرده در صورتی که امام نه به مکتب شرق و نه به مکتب غرب گفته بود.
وی افزود: علمای بسیاری در طول تاریخ جان خود را برای زنده کردن کلمه توحید تقدیم کرده‌اند و باعث شدند این انقلاب به ثمر بنشیند و عزت ملی به وجود بیاید.
مدیرعامل مؤسسه آستان مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و آرامگاه شهید مدرس(ره) اظهار کرد: اگر به دنبال منافع ملی خود هستیم راهی جز مقاومت در برابر استکبار نداشته و نخواهیم داشت، حتی پیشرفت دنیوی هم از راه استقامت به وجود می‌آید.
وی با بیان اینکه امروز در بسیاری از بخش‌ها به خصوص دفاعی و علمی و... جزو کشورهای برتر دنیا هستیم، افزود: دشمنان می‌خواهند با ارائه آمارهای دروغ، زنان و جوانان را از انقلاب دور کنند.
حجت الاسلام احمدی اظهار کرد: بدون شک حضور پررنگ مردم ضامن امنیت کشور خواهد بود، دشمن تلاش دارد با تبلیغات وسیع خودش مانع از حضور مردم در صحنه شود.
لازم به ذکر است راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان انقلاب کاشمر آغاز و در آستان مقدس سید حمزه این شهرستان پایان یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی