پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۳

۱۴ راس گوسفند توسط خادمیاران استان مرکزی در ماه رجب قربانی شد

مسئول کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی از ذبح ۱۴ راس قربانی توسط خادمیاران این استان در ماه رجب و توزیع بین نیازمندان خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، محمد بخشی با اعلام این خبر گفت: به همت کانون خدمت رضوی نسیم مهربانی و قرار هشتم، کانون محله‌ای اراک و با مشارکت خیرین 14 راس گوسفند ذبح و بین نیازمندان تحت پوشش شبکه خادمیاری توزیع شد.
وی بیان کرد: ذبح قربانی در ابتدای ماه‌های قمری یک سنت حسنه برگرفته از آموزه‌های دینی است که حسنات و برکات فراوانی دارد و علاوه بر آن می‌تواند نیاز خانواده‌های کمتر برخوردار به گوشت قرمز که به دلیل مشکلات معیشتی قادر به تهیه آن نیستند را تا حدودی برطرف کند.
بخشی تصریح کرد: فلسفه تشکیل شبکه خادمیاری در سراسر کشور فقرزدایی و رسیدگی به نیازهای افراد کمتر برخوردار جامعه و کمک به توسعه فرهنگ رضوی است و در این راستا کانون‌های خدمت رضوی محلی و تخصصی در نقاط مختلف استان مرکزی با سازماندهی خادمیاران و یاوران رضوی زیر نظر دبیرخانه کانونهای خدمت رضوی فعالیت کرده و مفتخرند که خادمی حضرت رضا(ع) را در استان انجام دهند و توفیق داشته باشند، جامه خدمت در حرم مطهر حضرت رضا(ع) را نیز به تن کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی