پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۳

تکریم نخل‌داران و خیرین دارالصابرین کرمان توسط خادمیاران رسانه‌ای

در ایام الله مبارک دهه فجر با هدایای متبرک امام رضایی از همکاری و خدمات نخل‌داران و خیرین دارالصابرین کرمان در مناسبت‌های دهه کرامت، دهه آخر ماه صفر توسط خادمیاران رسانه‌ای تجلیل شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، محمود مهدوی دبیر کانون‌های خدمت شهرستان دارالصابرین بم گفت: همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر خادمیاران رسانه‌ای و روابط عمومی کانون رضوی شهرستان بم با هدف تکریم و تجلیل از خیرین و نخل‌داران شهرهای بم و بروات از تعداد ۱۲۰ نفر از خیرین و ناذرین تجلیل کردند.
وی با بیان اینکه ارزش ریالی این هدایا بیش از یکصد میلیون ریال است، گفت: خیرین و نخل‌داران شهرستان بم و بروات از ابتدای فصل برداشت محصول خرما تاکنون مقدار ۷۰۰ کیلوگرم خرمای ناب مضافتی را نذر و جهت توزیع در چایخانه‌های حرم مطهرحضرت رضا(ع) و خادمین حرم تحویل خادمیاران رسانه‌ای شد تا به مشهد ارسال شود.
شایان ذکراست که در دهه آخر صفر خیرین و نخل‌داران این شهرستان بیش از ۴ تن خرمای مضافتی نیز برای پذیرایی از زائرین و مجاورین امام رضا(ع) به حرم‌ مطهر اهدا کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی