پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۳

دیدار خادمیاران رضوی با امام جمعه موقت کاشان

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و مبعث رسول اکرم (ص) جمعی از خادمیاران رضوی کاشان با حجت الاسلام و المسلمین اسلامی‌تبار امام جمعه موقت کاشان و برادر دو شهید دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، در این دیدار خادمیاران رضوی گزارشی از اقدامات کانون‌های خدمت رضوی کاشان و فعالیت‌های چایخانه حضرت امام رضا(ع) ارائه و ذاکرین اهل بیت در رثای اهل بیت(ع) و گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به مدیحه‌سرایی پرداختند.
در ادامه حجت الاسلام اسلامی‌تبار طی سخنانی ضمن تبریک عیدسعید مبعث و گرامیداشت ایام الله دهه فجر، موقعیت شناسی را یکی از مهمترین مولفه‌ها برای همه افراد جامعه برشمرد و گفت: انسان باید موقعیت زمانی خود در این برهه از انقلاب را خوب درک کند و بداند در چه جایگاهی است و اگر نتوانیم درست  تشخيص بدهیم نخواهیم توانست صحیح و درست عمل کنیم و در نتیجه در برابر خداوند و شهدا پاسخگو خواهیم بود. 
وی با اشاره به سخن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که جمهوری اسلامی را حرم دانستند، به خادمیاران رضوی گفت: در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید به عنوان یک خادم باید پرچم انقلاب و جمهوری اسلامی را پرچم امام رضا(ع) بدانید و لذا تمام تلاش خود را در جهت اعتلای پرچم انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌های انقلاب و پرچم جمهوری اسلامی به کار بندید.
وی خادمی در آستان مقدس حضرت رضا(ع) را توفیقی بزرگ برای خادمیاران و یاوران رضوی دانست و خاطر نشان کرد: خادمی حضرت رضا(ع) افتخار بزرگی است که نصیب شما شده است لکن مسئولیت بزرگی را هم ایجاد کرده به طوری‌که باید در تمام زمینه‌های زندگی به طور ویژه مراقب اعمال و رفتار خود بوده تا موجب زینت اهل بیت علیهم السلام باشید.
در پایان این دیدار با اهدای تبرکی آستان مقدس امام رضا(ع) و تابلوی مزین به نام مبارک امام هشتم از حجت الاسلام اسلامی تبار تجلیل بعمل آمد‌.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی