پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۴

اجرای طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» توسط خادمیاران رضوی شهرستان اسلامشهر

همزمان با ایام الله دهه فجر طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» در محله‌های اسلامشهر اجرا شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در محله شهرک امام خمینی (ره) مسکن مهر اسلامشهر برگزار شد.
زینب رضایی مسئول کانون قرآنی خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر بیان کرد: براساس ابلاغیه ارسال شده از آستان قدس رضوی تحت عنوان طرح ملی من قرآن را دوست دارم در سطح کشور در رشته‌های قرآنی آموزش روخوانی و تجوید، تدبر در قرآن، حفظ تخصصی جز ۳۰ قرآن ‌کریم برای افراد ۸ سال به بالا به صورت مجازی آموزش در نظر گرفته شده است.
وی خاطر نشان کرد: این دوره برای افرادی که نمی‌توانند به صورت حضوری از کلاس‌های قرآن استفاده کنند فرصت بسیار مناسبی است. همچنین این دوره‌ها دارای مربی پشتیبان است و در پایان دوره گواهی‌نامه صادر می‌شود.
رضایی تشریح کرد: طرح ملی من قرآن را دوست دارم با هدف جذب نونهالان و نوجوانان شناخته شده است که این دومین بار است که در شهرستان اسلامشهر برگزار شده و اولین بار در مصلی نماز جمعه اسلامشهر در ایام اعتکاف بالغ بر ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان و دومین مرحله در محله شهرک امام خمینی (ره) با همکاری کانون محله‌ای خدمت رضوی مسجد جامع امیرالمومنین(ع) شهرک در شب ۲۲ بهمن ماه اجرا شد.
وی تاکید کرد: خادمیاران کانون قرآن وظیفه دارند در برنامه‌ها این طرح را تبلیغ کنند و در صورت نیاز ثبت نام هم انجام دهند، این طرح با توکل به خدا و مدد حضرت رضا(ع) پا برجا خواهد بود و در مساجد و حسینیه‌های شهرستان اجرا می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی