پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۴

آزادی زندانی توسط خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی استان آذربایجان غربی

خادمیاران دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان آذربایجان غربی، با حضور معنوی در دفتر ستاد دیه استان و پرداخت بدهی مددجوی نیازمند، شب عید مبعث بانی آزادی محکوم مالی و پدر دو قولوی تازه متولد شده از زندان ارومیه شدند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی، خادمیاران رضوی با حضور در دفتر ستاد دیه استان مددجوی نیازمند محکوم مالی را با مشارکت ۵۰ میلیون تومانی آزاد کردند .
این مددجو با توجه به محکومیت مالی، چند روز پیش صاحب فرزند دوقلو شده بود که با اطلاع خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان غربی و پیگیری امورات قضایی و تماس با شاکی نامبرده و اخذ آخرین توافقات با همکاری ستاد مردمی دیه و پرداخت ۵۰۰میلیون ریال، محکوم نیازمند مالی را آزاد کردند.
در این مراسم از سوی مدیر و کارشناس مددکاری اجتماعی ستاد دیه، مدیرکل و خادمان مبلغ ۱۰میلیون تومان عیدی و کمک هزینه فرزندان دو قلوی تازه متولد شده به خانواده مددجو پرداخت شد.
خادمیاران رضوی با پیگیری نامه آزادی مددجو را از درب زندان تا منزلشان بدرقه و با اهدای بسته معیشتی و کمک هزینه حمایتی در جشن این پدر سرپرست خانواده و دو قلوهای تازه متولد شده سهیم شدند.
زندانی با اعطای تسهیلات ۱۵۰میلیون تومانی ستاد دیه استان آذربایجان غربی و کمک ۵۰میلیون تومانی خادمیاران رضوی استان آذربایجان غربی از زندان آزاد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی