پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۴

جشن وصال عاشقی 45 زوج جوان در کرج برگزار شد

همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 45 زوج جوان در طرح «زندگی به سبک رضوی» با اهدای هدایای تبرکی آستان قدس رضوی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش آستان نیوز از البرز، پنجمین جشن وصال عاشقی با حضور 45 زوج جوان شرکت کننده در طرح زندگی به سبک رضوی به همت شهرداری کرج، کمیته امداد امام خمینی(ره) و آستان قدس رضوی در سالن شهدای نژاد فلاح همزمان با جشن پیروزی انقلاب برگزار شد.
در این مراسم زوج‌های جوانی که در دوره آموزشی سبک زندگی رضوی مشارکت داشتند آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.
همچنین در این مراسم از زوج‌های جوان با هدایایی شامل فرش متبرک حرم رضوی و سوغات تبرکی آستان قدس رضوی تجلیل به عمل آمد.
ناهید شکریان دبیر کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی البرز در حاشیه این مراسم به خبرنگار آستان نیوز گفت: یکی از طرح‌های خوبی که در آستان قدس رضوی کلید خورده طرح «زندگی به سبک رضوی » است که در این طرح به زوجین جامعه هدف کمک می‌کنیم با دو مولفه مودت و رحمت مهارت‌های زندگی، نقش‌ها و مسئولیت‌هایی را عهده‌دار شوند تا زندگی ثابت و سالم توام با آرامشی داشته باشند.
وی با بیان اینکه یکی از مولفه‌های بسیار مهم در زندگی زوجین شیوه‌های ارتباط موثر است که مهمترین نقش را در زندگی ایفا می‌کند افزود: در همین راستا همزمان با روز مبعث پیامبر(ص) شیوه‌های ارتباط موثر توسط خانم دکتر فرهاد کیایی برای زوجین آموزش داده شد و در این کلاس آموزشی انواع شیوه‌های ارتباط موثر برای داشتن زندگی سالم برای این زوجین تدریس شد.
شکریان با اشاره به اینکه ضروری است در زندگی مهارت‌ها و توانمندی‌هایی را داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم توضیح داد: در دنیای امروزی محال است بگوییم که زندگی بدون مشکل داریم بلکه باید توانمندی‌ها و مهارت‌هایمان را بالا ببریم تا بتوانیم این زندگی را در مسیری هدایت کنیم که باعث آرامش هم باشیم.
دبیر کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی البرز تاکید کرد: کانون خانواده و بانوان در طرح زندگی به سبک رضوی به صورت حضوری و غیرحضوری از زوجین در امر مشاوره برای داشتن زندگی متعالی در جهت تحکیم خانواده پشتیبانی می‌کند و تلاش می‌کند پشتیبانی مشاوره‌ای این دوره‌ها به صورت مجازی و حضوری به مدت 6 ماه تا یک سال ادامه یابد و پس از آن در بعدهای فرزندآوری و تربیت فرزند با محوریت سبک و سیره رضوی به ارائه خدمت می‌پردازد.
یادآور می‌شود این مراسم با حضور قربانعلی مصطفایی مدیر کانون‌های خدمت رضوی البرز و جمعی از مسئولان شهرداری کرج و کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی