پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۵

حضور خادمان و پرچم بارگاه مقدس رضوی در دبستان‌های دخترانه اصفهان

فضای دو مدرسه دخترانه اصفهان با حضور خادمان بارگاه مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و پرچم متبرک رضوی، معطر شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، همزمان با سوم شعبان، سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع)، خادمان آستان مقدس امام رئوف (ع) در دو دبستان دخترانه اصفهان حضور پیدا کردند و فضای این مدارس به برکت پرچم متبرک رضوی، حال و هوای دیگر پیدا کردند.
دانش آموزان دختر دبستان دوره دوم الهام و دانش آموزان دبستان دوره اول حضرت زهرا (س) در محله جنیران اصفهان از روز گذشته با اطلاع معلمان خود، از میهمانان ویژه امروز با خبر شده بودند. دانش آموزان از دقایقی قبل در حیاط مدرسه، چشم انتظار بودند و نامه‌هایی که در دست داشتند خبر از تپش قلب‌های مهربانشان برای امام رئوف (ع) را می‌داد.
در دبستان الهام، بالغ بر 200 دانش آموز با ورود خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) سر از پا نمی‌شناختند و با اشک در چشم و زمزمه‌های یا رضا، از پرچم مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) با احترام استقبال کردند. 
پوران مردانی مدیر دبستان در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز گفت: پس از اطلاع حضور خادمان امام رضا (ع) به همراه پرچم متبرک آستان قدس رضوی در مدرسه بسیار خوشحال شدیم و این اتفاق را به فال نیک گرفتیم و امیدواریم نگاه پرمهر امام رضا (ع) برطرف کننده مشکلات کشورمان باشد و همواره زیر سایه الطاف رحمت آن امام بزرگوار باشیم.
خادمان امام رضا (ع) پس از مدیحه سرایی و بدرقه دانش آموزان به کلاس‌های درس راهی دبستان دخترانه حضرت زهرا (س) شدند. در این مدرسه نیز دختران پایه‌های اول تا سوم دبستان دقایقی میزبان پرچم متبرک رضوی شدند و با دست‌های کودکانه و دل‌های پاک خود، برای رفع گرفتاری‌ها و برآورده شدن حاجات دعا کردند و پس از تبرک جویی از پرچم مقدس بارگاه رضوی راهی کلاس‌های درس شدند. 
زهرا مهره‌چی مدیر این دبستان نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خوشحالیم از اینکه با دانش آموزان و کادر مدرسه امروز از خادمان بارگاه امام رضا(ع) میزبانی کردیم. این مراسم ویژه پر از خیر و برکت است و امیدواریم نور این مراسم معنوی به زندگی همه ما بتابد. 
گفتنی است اطعام دانش آموزان این دو مدرسه نیز از سوی نمایندگی آستان قدس رضوی در سالروز میلاد امام حسین (ع) انجام شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی