پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۵

برپایی جشن میلاد سرداران کربلا با حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران

جشن میلاد سرداران کربلا با حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی و خادمیاران منطقه ۶ تهران در مسجد امیرالمومنین(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، همزمان با سالروز ولادت سرداران کربلا خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۶ تهران میزبان مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران بودند. 
در این مراسم معنوی صفرعلی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه در جمع خادمیاران رضوی گفت: همه خادم الرضاییم و در تمام لحظات و ساعات زندگی باید خدمت‌رسان باشیم و خدمات خود را معطوف به حرم و کشیک ‌ندانیم. 
براتلو گفت: روشنگری و تجلی سیره و فرهنگ امام رضایی در مسیر خدمت‌رسانی به نیازمندان و احسان پذیران از ضروریات خادمیاران و یاوران رضوی است که باید مورد توجه قرار گیرد. 
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران افزود: وظیفه ما خادمیاران امام رضایی این است که با تمام وجود در صحنه مجازی مشارکت داشته باشیم تا نسل آینده با تمام وجود به نظام جمهوری اسلامی پایبند و پایدار باشد.
براتلو در حاشیه این مراسم از میزهای خدمت ایجاد شده بازدید کرد و دقایقی با حضور در این غرفه‌های خدمت با خادمیاران گفتگوی صمیمی داشتند. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی