پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۶

پایان شصت و هشتمین فصل بهره‌‌برداری کارخانه قند چناران / کسب رتبه دوم ضریب استحصال کشور

مدیرعامل شرکت قند چناران از پایان شصت و هشتمین فصل بهره‌‌برداری این کارخانه خبر داد و گفت: امسال از محل چغندر قند تحویل داده شده به کارخانه 20 هزار و 600 تن شکر سفید تولید شد.

حمیدرضا ناطقی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: از ابتدای فصل بهره‌برداری 128 هزار و 500 تن چغندر قند از استان‌های آذربایجان غربی، همدان و خراسان رضوی جذب شد.

او ادامه داد: در حال حاضر نیز تمام شکر تولید شده در این کارخانه به بازار عرضه شده که هزار تن در بسته‌بندی 5 کیلویی و مابقی در کیسه‌های 50 کیلو گرمی بوده است. 

مدیرعامل شرکت قند چناران افزود: همچنین برای تصفیه 25 هزار تن شکر خام به شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام آمادگی شده است تا بتوانیم سهم بیشتری از تامین شکر مورد نیاز داشته باشیم.

او از کسب رتبه دوم ضریب استحصال کشور توسط این کارخانه خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال موفق به کسب ضریب استحصال ۸۷/۱۴(هشتاد و هفت ممیز چهارده) شدیم که این رقم در سال گذشته ۸۶/۴۲(هشتاد و شش ممیز چهل و دو) بوده است.

ناطقی ادامه داد: شرکت قند چناران در حال حاضر نیز رتبه یک استان خراسان رضوی را در خصوص ضریب استحصال در اختیار دارد.

او اضافه کرد: علاوه‌براین امسال با بکارگیری نیروهای بومی و متخصص و همینطور نوسازی ماشین‌آلات توانستیم راندمان تولید کارخانه را از ۱۴/۹۶(چهارده ممیز نود و شش) در سال گذشته به ۱۵/۹۶(پانزده ممیز نود و شش) در سال جاری افزایش دهیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی