پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی؛
۱۴۰۲-۱۱-۲۶

محفل قرآنی حضرت امام رضا(ع) در قم برپا شد

به همت کانون قرآن استان قم جلسه سنتی تلاوت قرآن کریم با حضور بانوان خادمیار کانون قرآن برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از قم، این محفل قرآنی که همزمان با آغاز اعیاد شعبانیه در دارالقرآن نور برگزار شد با صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز و در ادامه بعد از خواندن اشعار امام رضایی، سوره مبارکه انبیاء تلاوت و نکات تجویدی و لحنی این سوره توسط استاد لیراوی بیان شد.
خادمیاران و یاوران کانون قرآنی استان قم در شهرستان‌ها همواره فعالیت‌های مستمر و چشمگیری دارند و در مناسبت‌های ملی و مذهبی و در هر کجا که  فضایی برای عرض ارادت و توسل به محضر امام مهربانی‌ها و خدمت به عاشقان و محبین آن حضرت فراهم باشد، خالصانه حضور پیدا کرده و خدمت‌رسانی می‌کنند.
همچنین خادمیاران کانون قرآن که از مربیان و قاریان ممتاز استان قم هستند، در راستای ترویج معارف قرآنی و نهادینه‌ کردن طرح «من قرآن را دوست دارم» با این کتاب مقدس و بهره‌مندی از انوار آیات الهی  آن به ارائه آموزش‌ها و برنامه‌های فرهنگی قرآن‌محور متنوعی مانند کرسی‌های تلاوت رضوی، قرائت، حفظ، ترجمه، تفسیر برای رده‌های سنی مختلف می‌پردازند. 
گفتنی است خادمیاران رضوی به صورت هفتگی در چهارشنبه‌های امام رضایی با حضور در مساجد ختم دسته جمعی قرآن کریم به همراه اهدا پرچم، جلسات قرآنی برگزار کرده و محفل انس با قرآن برپا می‌کنند.
 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی