پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۶

برگزاری یادواره شهدا توسط کانون ایثار و شهادت رضوی در ۱۰ مسجد استان همدان

مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی استان همدان از برگزاری یادواره شهدا با هدف ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در ۱۰ مسجد استان همدان خبر داد.

به گزارش  آستان نیوز از همدان؛ پروین اسلامیان مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی استان همدان گفت: ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند متضمن نشر برنامه‌های فرهنگی و رضوی باشد. 
اسلامیان صیانت از خون شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل نوجوان و جوان را یک امر ضروری دانست و افزود: شناسایی، جذب و بکارگیری نخبگان، فعالان مذهبی و اجتماعی و سیاسی اعضای خانواده محترم شهدا و ایثارگران به ویژه نوجوان و جوانان برای مشارکت در برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌ها از مهمترین اهداف این کانون است.
وی از برگزاری ۲۷۰ یادواره شهدا از ابتدای فعالیت این کانون خبر داد و بیان کرد: مساجد به عنوان پایگاه‌های فرهنگی در سراسر استان مشغول فعالیت هستند که در حال حاضر ۱۰ مسجد در سراسر همدان، برنامه‌های کانون را برگزار می‌کنند و امیدواریم بتوانیم به صورت محله‌ای نوجوان و جوانان را برای مشارکت در برنامه‌ها و فعالیت‌های کمیته جذب کنیم.
اسلامیان خاطرنشان کرد: این کانون ۴۰۰ عضو در سراسر استان دارد که ۶۰ عضو ثابت در برگزاری برنامه‌ها با لباس متحدالشکل همکاری دارند.
وی با اشاره به برنامه‌های این کانون در دهه مبارک فجر گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا، ثبت و ‌انتشار آثار شهدا و ایثارگران در قالب برنامه‌های فرهنگی، سرکشی از خانواده‌ها شهدا و ایثارگران و تکریم آنها به ویژه مادران شهدا، برنامه ریزی و‌ اجرای مسابقات در فضای مجازی و ... از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این کانون در دهه فجر بوده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی