پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۶

اجرای طرح «دختران ماه» در استان مرکزی در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع)

همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) طرح «دختران ماه» در استان مرکزی به صورت نمادین در منزل ۳ دختر تازه به سن تکلیف رسیده تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام (ره) آغاز شد.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی، دبیر کانون امور بانوان و خانواده استان و مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با هیئت همراه در چهارشنبه امام رضایی و در قالب طرح کشوری دختران ماه در منزل این دختران حضور یافتند.
در ابتدای این مراسم صلوات خاصه امام رضا(ع) قرائت و حاج مجتبی تاجیانی با نوای گرم خود دل‌های حاضرین را در کنار پرچم متبرک رضوی روانه صحن و سرای سلطان علی بن موسی الرضا (ع) کرد.
کرمی دبیر کانون امور بانوان و خانواده نیز ورود به عرصه تکلف و عبادت را خدمت این دختران تبریک گفته و از آنان خواست تا به برکت امام رضا(ع)، باحجاب و عفاف در راه اسلام ثابت قدم بمانند و زهراگونه زندگی کنند.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی نیز هدایا و تبرک حرم مطهر رضوی را به این دختران اهدا و برای آنان سلامتی و عاقبت بخیری زیرسایه امام رئوف را آرزو کرد.
شایان ذکر است به دو تن از این دختران که تاکنون به مشهدمقدس مشرف نشده بودند، هزینه سفر به مشهدمقدس همراه با خانواده نیز اهدا شد.
حسن ختام این دیدارها، دعای یکی از دختران ماه بر سرسجاده خود بود که از امام زمان(عج) خواست تا او را در پناه خود قرار دهد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی