پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۶

توسعه بازار سوغات متبرک رضوی، دستاورد حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

با هدف معرفی و توسعه بازار محصولات و خدمات شرکت کسب و کار رضوی در حوزه‌های پشتیبانی تسهیلگری، توسعه کسب و کارهای خرد و متوسط و دانش‌بنیان و همچنین راهبری برند و تولید محصولات سوغات متبرک رضوی، این مجموعه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: در مدت برگزاری این نمایشگاه نیز دستاوردهای قابل توجهی پیرو اهداف تعیین شده به ویژه سوغات متبرک رضوی بدست آمد.
مجید منفرد گفت: از سوی دیگر با توجه به این‌که‌ یکی از ظرفیت‌های بسیار کلیدی و با اهمیت شرکت کسب و کار رضوی حوزه خدمات مالی از جمله سکوی تامین مالی جمعی رضوی است، حضور در این نمایشگاه بستری مناسب برای ارتباط با سایر کسب و کارها و معرفی این سکو برای تامین مالی سرمایه در گردش پروژه‌های پیشرو در حوزه گردشگری به شمار می‌رود.
او ادامه داد: طی جلسات متعددی که با فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی و سوغات برگزار شد، توافقات مهمی در راستای همکاری و تعریف پروژه‌های مشترک بدست آمد که می‌توان به توافق صورت گرفته با یک پلتفرم ملی ارائه دهنده خدمات سفر و همچنین یکی از بانک‌های فعال در حوزه توسعه خدمات گردشگری اشاره کرد که جزئیات آن در آینده اعلام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی، برگزاری چندین نشست با فعالان حوزه گردشگری سوغات و صنایع دستی به منظور توسعه همکاری‌ها، ترویج فرهنگ گردشگری و معرفی محصولات و خدمات مختلف شرکت در حوزه عطر و سوغات متبرک رضوی را از دیگر برنامه‌های شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران عنوان کرد.
او ادامه داد: معرفی این شرکت به عنوان بازیگری موثر در حوزه تولید محصولات عطر و سوغات متبرک و همچنین خدمات مدیریت کسب و کار  در سطح کشور،‌ از دیگر دستاوردهای حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران است.
منفرد تاکید کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بستر مناسبی برای معرفی ظرفیت منحصر بفرد شرکت و توسعه ارتباطات تخصصی به حساب می‌آید.

گفتنی است، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که از بیست و سوم بهمن آغاز شده بود، امروز به کار خود پایان خواهد داد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی