پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۶

تقدیر معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان رضوی در همایش «گردشگری سلامت» تهران

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همایش ملی جامع «گردشگری سلامت» تهران، از بیمارستان فوق تخصصی رضوی به پاس خدمات آن در حوزه گردشگری سلامت به ویژه در سال 1402 تقدیر کرد. 

به گزارش آستان نیوز، این همایش به عنوان یکی از برنامه‌های جانبی هفدهمین نمایشگاه بین‌ا‌‌لمللی گردشگری و صنایع وابسته تهران چهارشنبه 25 بهمن سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌ا‌‌لمللی پایتخت آغاز به کار کرد و به مدت سه روز تا جمعه 27 بهمن ماه با برگزاری پنل‌های تخصصی در حوزه گردشگری سلامت ادامه خواهد داشت. 
در مراسم افتتاحیه همایش ملی جامع گردشگری سلامت تهران که ظهر روز گذشته با حضور جمعی از مدیران ارشد کشور برگزار شد، دکتر سعید کریمی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با اهدای لوح تقدیر از دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی به پاس خدمات این بیمارستانِ وابسته به آستان قدس رضوی در حوزه گردشگری سلامت تجلیل کرد. 
در متن این لوح تقدیر که به امضای دکتر سعید کریمی رسیده، آمده است: «بدین‌وسیله و با توجه به سابقه فعالیت شایسته بیمارستان رضوی در زمینه گردشگری پزشکی و همچنین انتخاب و معرفی به عنوان صادرکننده نمونه خدمات سلامت در سال 1402 از سوی وزارت متبوع مراتب قدردانی خود را در این زمینه از آن مرکز اعلام کرده و برایتان از درگاه الهی آرزوی توفیق دارم.» 
همچنین در افتتاحیه همایش ملی جامع گردشگری سلامت تهران، دکتر علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در سخنرانی خود از بیمارستان رضوی به پاس خدمات آن در حوزه گردشگری سلامت تقدیر کرد. در این مراسم، نماوای بیمارستان رضوی نیز پخش شد.
 

تقدیر معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان رضوی در همایش «گردشگری سلامت» تهران


ارائه مقاله از سوی بیمارستان رضوی
همچنین در روز دوم این همایش، مقاله‌ای با عنوان «تأثیر فعالیت حرفه‌ای مراکز درمانی و شرکت‌های تسهیلگر گردشگری سلامت در فضای مجازی بر حذف واسطه‌های غیرمجاز و جذب گردشگر سلامت» از سوی بیمارستان رضوی ارائه شد.
این مقاله توسط دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی و میثم فلاح رمضانی کارشناس مسئول واحد گردشگری سلامت(IPD) این بیمارستان به همایش ارسال شده بود.

شایان ذکر است، بیمارستان رضوی در آیین بزرگداشت بیست و هفتمین سالروز ملی صادرات در 29 مهرماه سال جاری به عنوان صادرکننده نمونه ملی در حوزه گردشگری سلامت و اولین و تنها بیمارستان در سطح کشور در این حوزه معرفی شده بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی