پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۶

خادمیاران شهرستان ساوه به دیدار جانبازان سرافراز ۷۰ درصد رفتند

خادمیاران جانباز به همراه جمعی از خادمیاران خدمت رضوی شهرستان ساوه با حضور در منزل دو جانباز سرافراز از روحیه ایثارگری و ایستادگی آنان تجلیل کردند.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جمعی از خادمیاران رضوی در منزل جانبازان سرافراز ۷۰ درصد ولی بهداد و تیمور ایمانی حضور یافته و با این شهیدان زنده انقلاب دیدار و گفتگو کردند.
سیدرضا طباطبایی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ساوه در این دیدار گفت: جانبازان افتخار آفرینان و گنجینه‌های معنوی تاریخ انقلاب اسلامی هستند که ایران اسلامی همیشه به وجود آنها می‌بالد.
وی بیان کرد: جانبازان سلامتی خود را برای حفظ کرامت انسانی و استقلال ملت و پاسداری از ارزش‌های دینی به خدا تقدیم کردند چون مولا و معلم جانبازان حضرت ابوالفضل (ع) بوده و جانبازان ما شاگردان مکتب همین حضرت هستند.
طباطبایی افزود: کانون تخصصی ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان ساوه بطور مستمر و در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم مجاهدان راه خدا در دستور کار دارد.
در این دیدار از جانبازان ۷۰ درصد ساوه با اهدای لوح تقدیر و با هدایای تبرکی حرم رضوی از آنان تجلیل به عمل آمد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی