پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۶

همایش‌ کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار شد

همزمان با اعیاد شعبانیه همایش مسئولین کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با حضور مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، همزمان با اعیاد شعبانیه همایش بزرگ مسئولان کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با حضور محمدحسین استادآقا مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، دبیران، اعضای ستادی و مسئولین کانون‌های تخصصی و محله‌ای مناطق و شهرستان‌های استان تهران صبح امروز در سالن اجتماعات فدراسیون کشتی شهید شاهرخ ضرغام برگزار شد.
محمد حسین استاد آقا مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی در این مراسم با تشریح ساختار آستان قدس رضوی و شکل‌گیری چهار سازمان عملیاتی اظهار کرد: پیش از کرونا متوسط ورود زائر به حرم رضوی حدود ۲۰۰ هزار نفر بود و اکنون به ۳۰۰ هزار نفر تردد روزانه رسیده است. 
وی گفت: از سال ۱۳۵۷ تاکنون خدمات متنوع و متعددی به زائران ارائه شده است؛ از توسعه گسترده فضاهای زیارتی در اماکن متبرکه حرم مطهر، اجرای برنامه‌های متعدد مذهبی، گسترش در حوزه‌های فرهنگی، واحد‌های صنعتی، تولیدی و حوزه اجتماعی گویای این واقعیت است.
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی افزود: حدود ۱۴ هزار خادمیار تحت نظر کانون‌های خدمت رضوی مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند که باید تلاش شود این خدمات بیشتر به جامعه معرفی شود.
این مراسم با صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز و با اجرای نوجوانان گروه سرود زینبیون همراه بود و با راه‌اندازی چایخانه حضرتی حال و هوای صحن و سرای حرم رضوی در گوشه‌ای از پایتخت تداعی شد.
در این همایش همچنین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ کانون‌های خدمت رضوی معرفی و بر جهاد تبیین توسط خادمیاران تاکید و نکاتی ارائه شد.


 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی