پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۷

ارائه خدمات مشاوره‌ خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۱۴تهران به همشهریان

به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و هم‌زمان‌ با چهارشنبه‌های امام رضایی خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۱۴ به همشهریان خود خدمات تخصصی ارائه دادند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، نیره تهرانی مسئول کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۱۴ اعلام کرد: به مناسبت آغاز ماه شعبان‌ المعظم مساجد خداداد، امام‌ محمد تقی(ع) و امام‌ جعفر صادق(ع) میزبان اساتید روانشناسی و مشاوران کانون‌ مشاوره در چهارشنبه امام رضایی بودند.
وی اظهار کرد: حضور مستمر و منظم متخصصان کانون‌ مشاوره در مساجد منطقه ۱۴ سبب شده اهالی هر محله در رده‌های سنی مختلف برای حل مشکلات و گرفتن مشاوره به آن‌ها مراجعه کنند.
تهرانی افزود: بررسی مشکلات مراجعان و درمان آن‌ها در جلسات متعدد انجام می‌گیرد و وضعیت مراجعان تا حصول بهبودی کامل و رسیدن به شرایط مطلوب از سوی خادمیاران پیگیری می‌شود‌‌.
وی با اشاره به انواع مشکلات مراجعان گفت: هر مشاور در حیطه تخصصی خود افراد را پذیرش کرده و به آن‌ها مشاوره ارائه می‌کند که در رده سنی نوجوان و جوان می‌توان‌ به مواردی پرتکراری همچون اضطراب، عدم ارتباط مطلوب با والدین، خودکم‌بینی، کمال‌گرایی، اعتماد به نفس کاذب، وابستگی و خودشیفتگی، عدم اعتماد به نفس، حسادت، خشم و زورگویی و در میان زوجین به مسائلی مانند تعارض میان زوجین، عدم‌توانمندی در حل مسئله، عدم‌ توانایی در کنترل هیجان و عدم مدیریت خشم اشاره کرد که به همه این موارد با تلاش مشاوران و مددکاران رسیدگی می‌شود.
مسئول کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۱۷ در ادامه گفت: یکی دیگر از خدمات مشاوران کانون در چهارشنبه امام رضایی تفسیر نقاشی کودکان تحت عنوان ورود به دنیای پنهان کودکانمان و ارائه مشاوره به والدین در جهت شناخت هرچه بیشتر روحیات فرزندانشان و توانمندی‌های آن‌ها بوده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: دومین‌ جلسه کارگاه مهارت‌های زندگی با موضوع کنترل خشم نیز با حضور ۱۵ نفر از بانوان در مسجد فاطمیه دولاب برگزار شد.
لازم به ذکر است خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری در جلسات مشاوره چهارشنبه‌های امام رضایی در بهمن‌ماه سال جاری به صد مراجعه‌کننده خدمات رایگان ارائه کرده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی