پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۷

دوازهمین کانون محله‌ای دبیرخانه خدمت رضوی منطقه 9 کرج افتتاح شد

همزمان با اعیاد شعبانیه دوازدهمین کانون محله‌ای دبیرخانه خدمت رضوی منطقه ۹ شهرستان کرج افتتاح شد.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ دوازدهمین کانون خدمت محله‌ای دبیرخانه خدمت رضوی منطقه 9 شهرستان کرج با حضور حدادی معاونت خادمیاری کانون‌های خدمت رضوی استان البرز، رشیدی دبیر کانون منطقه 9، جمعی از مسئولین کانون‌های تخصصی منطقه 9 و خادمیاران و جانبازان طی مراسمی در مسجد حضرت معصومه (س) افتتاح شد.
این برنامه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری نوجوان آغاز و با سخنان حدادی‌ معاونت خادمیاری استان البرز ادامه پیدا کرد.
حدادی در این مراسم گفت: امیدواریم به برکت ایام شعبان و‌ اعیاد آن افتتاح این کانون محله‌ای منشاء خیر و برکت برای نیازمندان باشد.
وی اظهار کرد: هدف از خادمیاری خدمت به مردم، نیازمندان و محرومین جامعه است و کانون‌های محله‌ای و اعضای آن در خط مقدم این خدمت قرار دارند، خدمتی که با حال و‌ هوای حرم امام رئوف عجین شده است.
حدادی افزود: خدماتی که در کانون‌ها انجام می‌‌شود، خدمتی مخلصانه، قدسی و رئوفانه بوده که به نام علی بن موسی الرضا(ع) مزین شده و در محضر امام رئوف شعار خادمیاران رضوی برای گره‎گشایی از مشکلات نیازمندان، شعار «خدمت و رأفت» است.
معاون خادمیاری مدیریت خدمت رضوی استان البرز خطاب به خادمیاران گفت: این لباس و کاوری که بر تن ماست مقدس است، ساده از کنار آن گذر نکنید و امیدواریم این کانون محله‌ای در کنار دیگر کانون‌های تخصصی در امر خدمت موفق باشد.
در پایان این افتتاحیه از 4 جانباز خادمیار به مناسب روز جانباز تجلیل و با ارائه حکمی آقای دلنواز به عنوان دوازدهمین مسئول کانون محله‌ای منطقه ۹ کرج منصوب شد.
همچنین به همت خادمیاران منطقه ۹، سه میز خدمت پزشک عمومی و مامائی، مشاوره روانشناسی و حقوقی برای خدمت به نیازمندان برپا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی