پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۸

استقبال گسترده جوانان از کتاب «عشق خدا» / وقتی یک کتاب به چاپ 110 می رسد

کتاب عشق خدا به صد و دهمین چاپ خود رسید و تاکنون یکصد و ده هزار نسخه از این کتاب 160 صفحه‌ای چاپ و منتشر شده است. 

به گزارش آستان نیوز، کتاب «عشق خدا» از مجموعه کتاب‌های معرفتی «برترین آرزو» از موسسه جوانان آستان قدس رضوی است که ویژه مخاطب نوجوان و جوان نگاشته شده است. این کتاب با تاکید بر نگرش صحیح به توحید و رابطه خالق و مخلوق و تقرب به خداوند متعال با نگاهی متفاوت به مفهوم عشق، مخاطب را با مبدا الهی و حقیقت عشق آشنا می سازد. همین موضوع نو و بیان متناسب با سلیقه مخاطب نوجوان، باعث استقبال فراگیر مخاطبان از این کتاب شده و اثرات تربیتی به سزایی در آن ها داشته است.
محتوای این کتاب در محور چیستی، چگونگی، و چرایی عشق خدا بنیان گذاشته شده و به موضوع مهم عشق خداوند سبحان از جنبه‌های مختلف پرداخته است. سرفصل های این کتاب شامل عشق و عقل، عشق از خدا از منظر اهل بیت(ع)، معنای اخلاص، اقسام محبت، راه‌های تحصیل عشق، بلاکشی، جنون و عشق دوسویه می‌شود. 
کارگروه محتوایی موسسه جوانان آستان قدس رضوی در این کتاب به عشق خداوند نگاه ویژه‌ای کرده‌اند و این گونه نوشته‌اند که: «شیرین‌ترین و زیباترین حقیقت این عالم که از حقایق فراموش شده نزد ماست، عشق و محبت خداوند متعال است. علی رغم اینکه مهم‌ترین کلید حرکت به سمت کمال، عشق و محبت خداست ولی در بین ما به ندرت از آن گفت وگو می‌شود و کمتر کسی در این عالم از این حقیقت ارزشمند، بهره برده است. واقعیت این است که در بین ما کمتر کسی پیدا می‌شود که برای خدا و عشق او اشک بریزد و در فراق خداوند متعال بسوزد و گریه کند.»
با توجه به ویژگی‌های خاص این کتاب از جمله بیان نو و متناسب با سلیقه مخاطب و پاسخگویی به نیازهای فکری و معنوی نوجوانان، با استقبال چشمگیری مواجه شده است و پس از چندماه از انتشار، بیش از 110 هزار جلد آن توسط نوجوانان و جوانان از سراسر کشور تهیه شده است. علاقه مندان می توانند برای تهیه این کتاب از طریق طاقچه محصولات موسسه جوانان آستان قدس رضوی از طریق سایت https://shopjavanan.org/ اقدام نمایند.
.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی