پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۸

جشن اعیاد شعبانیه با حضور دختران ماه در کانون رضوی شهرستان قرچک برگزار شد

کانون بانوان و خانواده شهرستان قرچک در ماه مبارک شعبان مراسم جشن تکلیف دختران تازه مکلف با عنوان «دختران ماه» برپا کرد.

به گزارش آستان نیوز از تهران؛ ابریشم عزیزی ناظر کانون مشاوره در این مراسم مباحثی را با موضوع نحوه ارتباط با اهل بیت(ع)، نوع درخواست و نوع نگاه ما به اهل بیت(ع) مطرح کرد. 
وی در ادامه سخنان خود در ارتباط با دختران به سن تکلیف رسیده گفت: برای آشنایی نوگلان تازه مکلف با فلسفه نماز روزه و عبادت، باید دختران را از ۷ سالگی و پسران را از ۱۱ سالگی با انجام این فریضه‌ها آشنا کرد و آموزش را قبل‌از رسیدن به سن تکلیف شروع کرد تا این نوگلان بتوانند در سنی که مکلف می‌شوند راحت و با میل اعمال خواسته شده را انجام دهند. 
عزیزی افزود: نماز و روزه باعث حفظ سلامت و حیات روح می‌شود همانطور که غذای جسمانی برای بدن لازم است روح و نفس نیز باید متناسب با خودش تغذیه شود تا از سلامت دور نشود و بتواند به حیات خود ادامه دهد، و این امر مستلزم آگاهی والدین و همچنین اهمیت دادن به بخش انسانی است.
در این مراسم هدایایی به دختران نوتکلیف اهدا شد و در حاشیه مراسم کانون کتابخوانی نیز طبق برنامه‌ریزی قبلی اقدام به تحویل کتاب به صورت امانی به مخاطبین با عنوان نذر کتاب کرد تا پس از مطالعه مجدد کتاب‌ها را به کتابخانه عودت دهند.
 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی