پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۸

جشن میلاد سرداران کربلا در قم برگزار شد

به همت خادمیاران رضوی کانون محله‌ای سلمان قم و به مناسبت میلاد با سعادت سرداران کربلا مراسم جشنی در مسجد حضرت سلمان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از قم، حجت الاسلام شفیعی سخنران این مراسم به ذکر مناقب و جایگاه اهل بیت(ع) پرداخت و بیان کرد: در روایت‌های متعدد از پیامبر نقل شده که امام علی(ع) جان پیامبر است و فاطمه زهرا(س) پاره تن اوست و این خاندان آسمانی مایه عزت و برکت ما مسلمانان هستند.
مدیحه سرایی، قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع)، اجرای مسابقه و اهدای جوایز متنوع از دیگر برنامه‌های این جشن باشکوه بود و شرکت کنندگان میهمان  سفره پربرکت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام بودند. همچنین در این جشن به ۳۰  نفر از شرکت‌کنندگان که اسامی آنها حسین، سجاد و یا ابوالفضل بود هدایای نقدی اهدا شد.
لازم به ذکر است توسط جوانان و نوجوانان یاور رضوی ایستگاه صلواتی برپا شد و از میهمانان شرکت کننده در این جشن پذیرایی انجام گرفت. همچنین شرکت‌کنندگان در این مراسم میهمان سفره پر برکت اهل بیت(ع) بودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی