پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۸

اختتامیه و جشن اعیاد شعبانیه در نمایشگاه کارآفرین خدمت رضوی بانوان منطقه ۵ تهران

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران جشن اختتامیه و اعیاد شعبانیه را در آخرین روز برپایی نمایشگاه بانوان ‌کارآفرین برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از تهران، نازیلا مجیدی مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵ تهران گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و آخرین روز برگزاری نمایشگاه بانوان کارآفرین «رویداد یاس»، جشنی برپا شد.
وی اظهار کرد: این جشن با مداحی امیررضا افشار ذاکر اهل بیت(ع)، اجرای گروه سرود بشری و مسابقه در بوستان انارستان برگزار شد. 
مجیدی خاطر نشان کرد: حمايت از كارآفريني بانوان و افزايش مهارت‌های كسب و كار، توانمندی در فروش محصولات با توجه به جمعيت نسبتا بالای بانوان در کشور از اهميت بسيار بالايی برخوردار است. 
وی افزود: در ۲ سال گذشته برگزاری دوره‌های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای متنوع برای توانمندسازي بانوان با الويت قرار دادن بانوان خودسرپرست، بی سرپرست و حتی بانوانی كه مشتاق درآمدزایی هستند، جزو اهداف و برنامه‌های اساسی كانون كارآفرينی و اشتغال‌ خدمت رضوی منطقه ٥ تهران بوده، اما زنجيره كارآفرينی و اشتغالزایی زماني كامل می‌شود كه منجر به فروش محصولات و كسب درآمد از محل فروش آن محصولات شود. 
مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ادامه داد: بعد از برگزاری بيش از ٩٠ دوره و ٨٠٠ ساعت كارگاه و كلاس آموزشی و تربيت بيش از ٤٥٠ نفر هنرجو و پرداخت بيش از ٤٥ ميليارد ريال تسهيلات قرض الحسنه كارآفرينی و اشتغال‌زایی به ٢٩ نفر، فصل جديدی از فعاليت‌های تخصصی آغاز شده که مديريت و اجرای نمايشگاه‌های عرضه مستقيم محصولات توليدی بانوان كارآفرين تازه‌ترين و جهادی‌ترين اقدام در اين مرحله از فعالیت‌ها است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی