پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۸

دیدار مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان فارس با مدیر کل صدا و سیمای استان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان فارس صبح چهارشنبه 25 بهمن با دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای فارس دیدار کرد.

به گزارش آستان نیوز از فارس، در این دیدار مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان فارس گفت: نوع کار در کانون‌های خدمت رضوی افتخاری و داوطلبانه است و تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت افراد مستعد و توانمند بتوانیم در حوزه‌های مختلف به حضرت امام رضا(ع) و مردم خدمت کنیم.
جابر مهدی یار افزود: کانون‌های خدمت رضوی استان فارس از سال 95 تشکیل شد و در 20 عرصه از جمله در موضوعات آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، کمک‌های معیشتی، امور تربیتی و اقدامات جهادی فعالیت خود را آغاز کرد.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان فارس ادامه داد: تمامی اقدامات و فعالیت‌های این کانون به کمک خیران و آستان قدس رضوی انجام می‌شود.
پهلوانیان مدیرکل صدا و سیمای فارس نیز گفت: هر جا نام ائمه اطهار(ع) باشد حرم ایشان محسوب می‌شود و شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) در کشور مکان دفن امام‌زادگان واجب التکریم است که قرابت خاص با حرم رضوی دارند و منشاء برکات زیادی برای استان فارس هستند. 
مدیرکل صدا و سیمای فارس در ادامه از اقدامات انجام گرفته از سوی کانون‌های خدمت رضوی استان فارس قدردانی و آنها را اثرگذار و پر خیر و برکت خواند و در خصوص انعکاس خدمات عام المنفعه این مجموعه اعلام آمادگی کرد.
در پایان این دیدار حامد زارع‌زاده به عنوان خادمیار افتخاری از سوی مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان فارس به سمت دبیر کانون تخصصی خبر و فضای مجازی فارس و سیما جفاکش به سمت مسئول کانون موضوعی خبر و فضای مجازی شیراز منصوب شدند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی