پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۹

جلسه کانون بانوان و خانواده استان فارس برای برگزاری جشن «دختر ماه»

جلسه کانون بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در فارس با حضور مسئولان کانون بانوان و خانواده شهرستان‌های این استان برای برگزاری جشن «دختر ماه» در شیراز برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از فارس، در راستای اجرای طرح دختر ماه جلسه‌ای با حضور مسئولین کانون بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در شهرستان‌های فارس در دفتر آستان قدس رضوی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار شد.
در این جلسه لیلا شکوهی مسئول کانون بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در فارس به تشریح جزئیات اجرای این طرح پرداخت و گفت: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب که سن تکلیف، برهه مهمی است که انسان اجازه پیدا می‎کند برای خدا بندگی کند، طرح «دختر ماه» با هدف آگاهی‌بخشی خانواده‎‌ها نسبت به این برهه مهم سنی و ماندگار کردن تاثیرات آن در حافظه دختران برای خودسازی جسمی، فکری و معنوی خودشان مهیا شده باشند.
وی با بیان اینکه طرح دختر ماه همزمان در ۲۸ شهرستان استان فارس برای ۹۲۲ نفر از دختران ۹ساله اجرا خواهد شد، افزود: این جشن آغاز یک جریان ارتباطی یک ساله بین دختران تازه ملکف با همراهی یک پشتیبان است که مهارت‌های لازم را برای ارتباط با دختران نوجوان دارند.
در این جلسه مسئولین کانون بانوان و خانواده شهرستان های استان فارس چون جهرم، فسا، مرودشت، نورآباد ممسنی، قیر و کارزین، فراشبند، مهر، ارسنجان، آباده، پاسارگاد، خرمبید، خرامه، زرین دشت حضور داشتند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی