پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۹

گردهمایی خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان ری

گردهمایی بزرگ خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان ری با حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در شبستان آستان مقدس شیخ صدوق(ره) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، صفرعلی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در این اجتماع بزرگ ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان ری گفت: خدمت به مردم فرصت غنیمتی است که برای تک تک خادمیاران فراهم شده و این خدمت صادقانه گامی مهم در جهت ترویج فرهنگ و مکتب اهل بیت (ع) به شمار می‌آید.
براتلو با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم در سالگرد انقلاب اسلامی گفت: این حضور بسیار چشمگیر و مثال زدنی بود که نشان می‌دهد مردم ما هنوز به انقلاب اسلامی و نظام پایبند هستند.
براتلو گفت: باید تلاش کنیم تحت نام سفیر امام رئوف خدمات ویژه و تخصصی به نیازمندان ارائه دهیم.
حجت الاسلام مجتبی تختی‌پور دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ری، نیز گزارشی از فعالیت‌های خادمیاران و یاوران رضوی شهر ری ارائه داد و استقبال مردم شهر ری را از ویژه برنامه‌های فرهنگی و میز خدمت رضوی کانون‌های رضوی را مثال زدنی برشمرد.
وی افزود: در این گردهمایی از خدمات ارزشمند آقای علی اصغر عسگرزاده دبیر پیشین خدمت رضوی شهرستان ری قدردانی شد و در ادامه با همخوانی دسته جمعی صلوات خاصه امام رضا(ع) و پرچم گردانی، حال و هوای معنوی خاصی به مراسم بخشید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی