پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۹

قدردانی خادمیاران رضوی از خانواده شهید چگنی در بروجرد

همزمان با اعیاد شعبانیه، با حضور در منزل شهید محمد حسین چگنی از خانواده این شهید والامقام به ویژه همسر این شهید بزرگوار به پاس صبر و شکیبایی در این سال‌ها قدردانی شد.

به گزارش آستان نیوز از لرستان، مسئول کانون ایثار شهادت خدمت رضوی بروجرد شهدا را مظهر شجاعت و ادامه دهنده نهضت عاشورای حسینی دانست و گفت: اقتدار امروز کشور، مرهون خون پاک و مطهر شهیدان است.
در ادامه این دیدار معصومه عباسی مسئول کانون‌ ایثار و شهادت خدمت رضوی بروجرد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: شهیدان و ایثارگران برکت انقلاب اسلامی هستند و دیدار و سرکشی از خانواده‌های این عزیزان، انگیزه خدمت و تلاش خادمیاران رضوی را دوچندان می‌کند.
در این دیدار، جانباز و آزاده دفاع مقدس حاج نورایی و همسر شهید چگنی به بیان خاطراتی از این شهید والامقام در دوران دفاع مقدس پرداختند.
در پایان این دیدار، مسئول کانون ایثار و شهادت با اهدای هدایایی از همسر و خانواده شهید چگنی تجلیل به عمل آوردند.
گفتنی است، شهید محمد حسین چگنی در سال ۱۳۴۳ در شهرستان بروجرد متولد شد او در‌ هشتم اردیبهشت سال ۱۳۶۱ با حضور در عملیات بیت‌المقدس و منطقه فکه خوش درخشید و در تاریخ ۱۶ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ به اسارت دشمن درآمد و پس از ۸ سال اسارت در ۳۰ مرداد سال ۱۳۶۹ به همراه اسرای دیگر آزاد شد و او پس از تحمل سال‌ها درد و رنج عوارض شمیایی در ۱۳ آبان ۱۴۰۰ به یاران شهیدش پیوست.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی