پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۹

شانزدهمین مراسم طرح ملی «سلام بر امام» در قم برگزار شد

شانزدهمین مراسم طرح ملی سلام بر امام» به همت کانون تبلیغ دینی خادمیاری استان قم و شورای هیئات مذهبی، در چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در مسجد شهدای زاویه برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید باقر تکیه‌ای مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم گفت: کانون‌های خادمیار رضوی در قم فعالیت‌های  متنوعی را به نیابت از امام رضا(ع) انجام می‌دهند که دامنه فعالیت آنها بسیار گسترده و هر خادمیار زمان خدمتی موظفی خود را ۶ ساعت در هفته به خدمت در کانون‌های تخصصی و یا محله‌ای اختصاص داده و در برخی از موارد مشاهده می‌شود خادمیار خود را وقف خدمت رضوی کرده که قابل تقدیر است. 
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر روح الله سلطانی ازخادمیاران کانون تبلیغ دینی استان قم گفت: همه امامان معصوم رئوف و مهربان هستند و امام هشتم از نظر رأفت و مهربانی در بین ائمه اطهار(ع) از برجستگی ویژه‌ای برخوردار است به همین علت حرم  امام رضا(ع) مورد توجه خاص و عام است .
همچنین در این مراسم آقای نصیری، از خادمیاران کانون مشاوره ضمن برپایی میز خدمت مشاوره و مددکاری به معرفی خدمات و فعالیت‌های کانون مشاوره در سطح قم پرداخت.
گفتنی است، تلاوت قرآن توسط قاری محترم آقای کاظمی از خادمیاران کانون قرآن و مداحی و قرائت زیارت امین الله توسط مداح اهل بیت علیهم السلام خادمیار محمد چراغی از دیگر برنامه‌های ویژه این مراسم بود.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی