پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۳۰

توسعه تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان، دستاورد حضور شرکت نخریسی و نساجی خسروی در نمایشگاه صنعت نساجی مشهد

شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان در چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی، پوشاک و منسوجات خانگی مشهد که شب گذشته به کار خود پایان داد، حضور پر رنگی داشت و علاوه‌بر معرفی محصولات و دستاوردهای خود به بازدکنندگان، توانست از این بستر برای توسعه تعاملات خود با شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کند.

به گزارش آستان نیوز، در این نمایشگاه که از ۲۶ تا ۲۹ بهمن ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان، موضوع توسعه بازارهای فروش محصولات شرکت و مذاکره با مشتریان و تامین‌کنندگان مواد اولیه را نیز در دستور کار قرار داد.
مدیرعامل شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان اظهار کرد: طی روزهای برپایی نمایشگاه، جلسات هم‌اندیشی با چندین شرکت دانش‌بنیان و فناور برای تامین قطعات مورد نیاز دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خطوط تولید به منظور کاهش توقفات، بهبود فرایند و نیز افزایش بهره‌وری تولید برگزار شد.
علی فدیشه‌ای گفت: در صدد هستیم با تکیه بر توان داخل و اعتماد به متخصصان جوان کشور، تا حد امکان قطعات مورد نیاز خطوط تولید شرکت توسط شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی تولید شود.
او افزایش مشارکت در صنعت نساجی خراسان رضوی و ایجاد فرصت‌های جدید برای جذب مشتریان جدید را از دیگر اهداف حضور در نمایشگاه تخصصی صنعت پوشاک و منسوجات خانگی مشهد عنوان کرد. 
مدیرعامل شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان ادامه داد: در این نمایشگاه همچنین معرفی شرکت به آحاد جامعه و رصد وضعیت منسوجات و پوشاک استان و قابلیت‌های آن در نمایشگاه بین‌المللی در دستور کار قرار گرفت.
او با تاکید بر اهمیت حضور در نمایشگاه‌هایی از این دست خاطرنشان کرد: در بازار کسب و کار و تولید برای این‌که بتوانیم بقا داشته باشیم، باید در منظر و مرعای مشتری باشیم، از همین رو حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی، فرصت‌های جدیدی را پیش روی شرکت قرار می‌دهد.
فدیشه‌ای ادامه داد: ضمن این‌که بیشتر مشتریان جدید شرکت، به واسطه حضور در نمایشگاه‌هایی از این دست جذب شده‌اند که حکایت از اهمیت برپایی نمایشگاه‌ها دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی