پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با هماهنگی معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی؛
۱۴۰۲-۱۱-۳۰

ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌های آستان قدس رضوی در نجف اشرف معرفی شد

با هماهنگی معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه‌های آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین‌المللی نجف اشرف معرفی شد.

به گزارش آستان نیوز، نمایشگاه بین‌المللی نجف اشرف به عنوان بزرگترین رویداد حوزه کتاب و نشر کشور عراق از 19 بهمن ماه با حضور ریاست جمهوری کشور عراق افتتاح شد و به مدت 10 روز ادامه یافت.
 این نمایشگاه با حضور کشورهای مختلف فعال در حوزه کتاب و انتشارات همچون لبنان، مصر، سوریه و کشورهای حاشیه خلیج تدارک دیده شده است.
از جمله فعالیت هایی که با همکاری معاونت امور بین الملل آستان قدس رضوی و رایزنی جمهوری اسلامی ایران در عراق رخ داد، برپایی غرفه‌ معرفی دانشگاه‌های ایران و از جمله آستان قدس رضوی بود که در همین راستا دانشگاه‌ علوم اسلامی رضوی و  دانشگاه‌ بین‌المللی امام رضا(ع) در این غرفه در قالب میزی اختصاصی همراه با ارائه بروشور و آثار چاپ شده دانشگاه به مخاطبان، به معرفی فعالیت‌های علمی و پژوهشی و منشورات خود پرداختند.
شایان ذکر است، این اتفاق برای اولین بار رخ داده است و برای جذب دانشجوی عراقی و معرفی ظرفیت های علمی و پژوهشی آستان قدس رضوی برای توسعه ارتباطات در حوزه های دانشگاهی فرصت خوبی را فراهم آورده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی