پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۳۰

جشن فرشته‌ها در فریدونشهر اصفهان برگزار شد

جشن تکلیف ۳۰۰ دانش‌آموز دختر مدارس پایه سوم شهرستان فریدونشهر با همکاری خادم یاران رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، 300 دانش آموز پایه سوم شهرستان فریدونشهر در مراسمی که به همت کانون خدمت رضوی شهرستان فریدونشهر، کانون تخصصی بانوان و خانواده رضوی و با مشارکت اداره آموزش و پرورش برگزار شد، رسیدن به سن عبادت و بندگی خود را جشن گرفتند.
این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام عبدالهی آغاز و در ادامه برنامه‌هایی همچون اجرای مسابقه، همخوانی سرودهای حماسی و مذهبی و تئاتر طنز برگزار شد.
حجت الاسلام عبدالهی در این برنامه احکام تکلیف را در قالب شعر به کودکان آموزش داد و با کمک خادمیاران رضوی با آماده‌سازی ماکتی از کعبه و دعوت دانش آموزان به طواف نمادین خانه خدا و سپس قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) فضای جشن را معنویت بخشیدند.
مرضیه رزمخواه مسئول کانون تخصصی بانوان و خانواده رضوی شهرستان فریدونشهر در حاشیه این مراسم گفت: این جشن با حضور بالغ بر 300 دانش آموز به همراه معلمان و مربیان پرورشی آنها برگزار شد.
خادمیاران رضوی در پایان با اهداء پک‌های فرهنگی در قالب هدیه‌های رضوی بر شادی کودکان افزودند و حاضرین ناهار را میهمان خوان کریمانه سلطان خراسان شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی