پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۳۰

برگزاری اردوی جوانان و نوجوانان به همت کانون خدمت رضوی منطقه 18 تهران

به همت کانون جوانان و نوجوانان منطقه ۱۸ اردوی جوانان و نوجوانان در فرهنگسرای انقلاب تهران برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، لیلا همتی راد مسئول کانون جوانان و نوجوانان منطقه ۱۸ در این رابطه گفت: یکی از دغدغه‌های امروز به غیر از آموزش رسمی، فعالیت‌های پرورشی و تکمیل‌کننده برنامه کاهش آسیب‌های اجتماعی است و بهترین و مناسب‌ترین زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری اردو و اردوگاه است.
وی اظهار کرد: هدف از تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در قالب اجرایی، قرارگیری دانش‌آموزان و مخاطبان در چارچوب نظام و انقلاب اسلامی است و همواره نوع نگاه حاکمیت و دولت به حوزه معاونت فرهنگی، خط مشی‌ها و امور اجرایی را تعیین کرده است.
همتی‌راد با اشاره به اینکه نوجوانان امروز با توجه به امکانات، توانمندی‌ها دسترسی‌ها و شرایط اجتماع با یکدیگر متفاوت هستند، ادامه داد: سطح و عمق شناخت نوجوان امروز در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی قابل بررسی بوده و عواملی مثل احساس شادی و تعلق خاطر برای توفیق در طراحی اجرای برنامه‌های تربیتی مهم است.
مسئول کانون جوانان و نوجوانان منطقه ۱۸ خاطر نشان کرد: شنا، لیزرتگ، ایرهاکی، راپل، تنیس روی میز، فوتبال دستی، تیراندازی با کمان، چالش آشپزی از برنامه‌های شاد اجرا شده در این روز بود. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی