پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۳۰

جلسه مشترک کانون‌های محله‌ای شهرستان قرچک برگزار شد

اولین جلسه کانون‌های محله‌ای شهرستان قرچک در کانون بنی الزهرا(س) با حضور مسئولین و ناظرین کانون‌ها برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران؛ جلسه هم اندیشی کانون‌های محله‌ای کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک به میزبانی کانون بنی الزهرا(س) در محله شهید باهنر با حضور دبیر کانون‌های خدمت رضوی، مسئول روابط عمومی، مسئول پایش، ناظران کانون‌های تخصصی وقف و نذر و تبلیغ دینی خدمت رضوی شهرستان قرچک و مسئول امور مساجد برگزار شد.
روح الله آقازاده معاون کانون‌های محله‌ای ضمن تبریک اعیاد شعبانیه عنوان کرد: کانون محله‌ای خدمت رضوی شهرستان قرچک در حال حاضر با ۶ پایگاه محله‌ای فعال در ۱۷ منطقه تقسیم شده با هدف خدمت‌رسانی کریمانه و ترویج فرهنگ رضوی اقدام به شناسایی ۱۵۰ خانوار کم توان مالی و نیازمند کرده است.
آقازاده با ارائه گزارشی از عملکرد کانون‌های محله ای در سه ماه گذشته گفت: اجرای چایخانه حضرت رضا(ع)، توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی ارسالی از دبیرخانه استان تهران در ایامی همچون دهه فاطمیه، شب یلدا، ولادت حضرت زهرا(س)، توزیع ۱۸۰ بسته حمایتی، اجرای مراسم در مناسبات‌های مختلف، اجرای کلاس‌های آموزشی و قرآنی توسط کانون‌های تخصصی، مشارکت در تهیه لوازم گرمایشی و مايحتاج اولیه خانوار از جمله موارد بود.
وی اضافه کرد: همچنین طبخ و توزیع بیش از 3 هزار پرس غذای گرم به نیت نذر محرومین، تحویل ۲ سری کمک لوازم جهیزیه، برنامه‌ریزی حضور کاروان پزشکی و گروه جهادی به منظور رسیدگی به سلامت و درمان خانواده‌های نیازمند و کم توان مالی، توزیع بیش از ۱۰۰۰ بن کارت نان بین خانواده‌های تحت پوشش، بازسازی حمام و سرویس بهداشتی یک خانواده نیازمند از دیگر فعالیت‌های این کانون است.
آقازاده ادامه داد: با توجه به رویکرد اجتماعی آستان قدس رضوی، گسترش مستمر این پایگاه‌ها از ۶ کانون به ۱۵ کانون محله‌ای در برنامه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده و شناسایی خانواده‌های مخدومین نیز به بیش از ۳۰۰ خانوار خواهد رسید.
حجت الاسلام مصطفی دین پرور مسئول رسیدگی به امور مساجد نیز گفت: طبق گزارش‌های ارائه شده از فعالیت‌های کانون خدمت رضوی، اقدامات مفید و کاربردی در سطح شهرستان در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار انجام شده که از خادمیاران امام رئوف کمال تشکر و قدردانی را داریم.
وی افزود: طبق فرمايش مقام معظم رهبری باید دو اصل مهم تقویت ایمان مردم و امید آفرینی را در جامعه اشاعه داد.
در پایان جلسه از خادمیاران و یاوران رضوی فعال در کانون‌های محله‌ای با اهدا لوح تقدیر و تبرکی قدردانی شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی