پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۳۰

خادمیاران تبریز سالمندان را در زیارت از بقاع متبرکه همراهی کردند

خادمیاران کانون زیارت تبریز همزمان با اعیاد شعبانیه سالمندان را برای زیارت از بقاع متبرکه در محل مقبره عارف بالله شاه حسین ولی همراهی کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، به ابتکار کانون زیارت خدمت رضوی شهرستان تبریز، سالمندان شهر با هماهنگی بهزیستی شناسایی و در هر ماه خادمیاران کانون زیارت سالمندان را از درب منزل با خودروی شخصی همراهی و در یکی از بقاع متبركه استان تجمع و مراسم دعا و زیارت برگزار می‌کنند. 
مراسم این ماه سالمندان همزمان با اعیاد شعبانیه در محل بقعه متبرکه عارف بالله شاه حسین بعد از نماز مغرب و عشاء به همت خادمیاران کانون برگزار شد.
این مراسم پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام مشهوری و حضور خادمیاران و سالمندان حاضر، با تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط خادمیار محمد راستگار آغاز شد. 
در ادامه برنامه حسن روزنیک، از کانون‌ مرکزی خدمت رضوی شهرستان تبریز در مورد عملکرد و برنامه‌های کانون شهرستان تبریز در سال جاری و جایگاه خادمیاران در خدمت به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و اعیاد شعبانیه مطالبی ایراد کردند سپس خادمیار قصاب پور، در مورد مقام و جایگاه عارف بالله، شاه حسین ولی و سیر احداث و بازسازی بقعه در طول تاریخ توضیحاتی ارائه کرد. 
در بخش بعدی مراسم خادمیار علیرضا علیزاده فاضل با قرائت زیارت امین الله، به بیان فضائل ماه شعبان پرداخت و در انتها با مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی و ایجاد حال و هوای امام رضایی، بر معنویت مجلس افزود و در پایان از حضار پذیرایی انجام شد.
در این مراسم که با حضور بیش از ١٨٠ نفر برگزار شد، خادمیاران کانون زیارت، تعداد ۶۵ نفر از سالمندان را با خودروی شخصی به محل مراسم انتقال داده و در انتهای مراسم به منازل بازگرداندند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی