پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر امور زائرین بنیاد کرامت رضوی خبر داد
۱۴۰۲-۱۱-۳۰

تشرف 50 فرشته مبتلا به سندرم داون به حرم مطهر رضوی

به گفته مدیر امور زائرین بنیاد کرامت رضوی 50 فرشته کوچک مبتلا به سندرم داون به همراه مادرانشان به حرم مطهر و نورانی حضرت رضا(ع) مشرف می‌شوند.

محمد معالی در گفتگو با آستان‌نیوز با بیان این که این اقدام در قالب طرح ملی «مهر درخشان» و به همت بنیاد کرامت رضوی صورت می‌گیرد، اظهارکرد: در همین راستا این تعداد کودک مبتلا به سندرم داون به همراه مادران خود و در مجموع 87 نفر از خوان گسترده و پرنعمت حضرت رضا(ع) بهره‌مند خواهند شد.

وی یکی از مهم ترین رسالت‌های بنیاد کرامت رضوی در راستای پذیرایی از زائران احسان پذیر سراسر کشور دانست و اظهارکرد: به همین منظور طی تفاهم‌نامه بین بنیاد کرامت رضوی و یکی از موسسات حمایت از بیماران مبتلا به سندرم داون در این هفته میزبان 50 نفر از فرشتگان کوچک استان تهران هستیم.

مدیر امور زائرین بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: این کاروان‌ زیارتی به مدت سه روز در مشهد از خدمات اسکان، غذا، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، میهمان‌سرای حضرت، سرویس روزانه تشرف به حرم مطهر و دریافت متبرکات رضوی به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

وی تاکید کرد: همه زائران مذکور از خدمات اسکان، حمل و نقل درون شهری، تغذیه روزانه، غذای متبرک مهمان‌سرای امام رضا(ع) و متبرکات رضوی بهره‌مند خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی