پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

فرمانده حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی خبر داد:
۱۴۰۲-۱۲-۰۱

اعزام کاروان فرستادگان حضرت رضا(ع) به مشهد شهیدان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی از اعزام کاروان راهیان نور با عنوان فرستادگان حضرت رضا(ع) به مناطق جنگی جنوب خبر داد.

مجید علوی تبار در گفتگو با خبرنگار آستان‌نیوز، به جزئیات این اقدام اشاره کرد و گفت: اعزام کاروان راهیان نور مربوط به بازدید از مناطق جنگی غرب و جنوب غربی کشور در دوران 8 سال دفاع مقدس از جمله اقدامات و ویژه برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر مورد توجه قرار گرفته تا نوجوانان، جوانان، خانواده‌ها و کارکنان ادارات از نزدیک ضمن بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس با برخی از حقایق و سلحشوری‌های رزمندگان اسلام آشنا شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا آستان قدس رضوی در زمینه انجام برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی تاثیرگذار معمولا هر ساله قدام به اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس می کند و امسال نیز کاروان راهیان نور با عنوان فرستادگان رضا(ع) متشکل از تعدادی از برادران و خواهران بسیجی آستان قدس رضوی به همراه تعدادی از خدمه بارگاه مطهر رضوی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

علوی تبار تصریح کرد: سالهای گذشته در ایام نوروز کاروان راهیان نور به مناطق جنگی اعزام می شدند که امسال به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان طی روزهای جاری انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: این کاروان متشکل از 80 نفر از کارکنان، خدمه و خادمیاران و در قالب 3 دستگاه اتوبوس، امروز 30 بهمن ماه به همت حوزه بسیج سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه کارکنان و ادارات آستان قدس رضوی اعزام شدند و با حضور در برخی از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس واقع در استان خوزستان شامل مناطق جنگی و عملیاتی اهواز، خرمشهر، آبادان، دزفول، شلمچه، بستان ،هلاویه، فکه، چزابه و فاو ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس از نزدیک از این مناطق بازدید می‌کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی افزود: اعضای کاروان راهیان نور فرستادگان رضا(ع) با حمل پرچم متبرک به حرم مطهر امام هشتم (ع) باحضور در این مناطق فضای معنوی مناطق عملیاتی جنوب کشور را معطر به ندای «یارضا یارضا» خواهند کرد.

وی در ادامه شرکت در مراسم روایت حماسه های سلحشوران غیور هشت سال دفاع مقدس برای آشنایی با برخی از عملیات‌های دوران جنگ تحمیلی، حضور در برخی از یادمان‌های متبرک به یاد و نام شهیدان در مناطق عملیاتی جنوب، برگزاری مراسم دعا و نیایش را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده ویژه این کاروان ذکر کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی