پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۲

عرضه دستبافته‌های رضوی در سومین جشنواره «از رواق تا اتاق»

مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی گفت: سومین جشنواره فروش ویژه دستبافته‌های رضوی با عنوان «از رواق تا اتاق» از فردا در مشهد آغاز می‌شود و تا دهم اسفند ادامه خواهد داشت.

حمید کارگر در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: در این جشنواره قرار است تسهیلات مناسبی هم به خریداران داده شود که می‌توان به تخفیف و تقسیط(بدون کارمزد) اشاره کرد.
او درباره انواع دست‌بافته‌های عرضه شده در این جشنواره خاطرنشان کرد: در جشنواره رواق تا اتاق، فرش‌های تولید شده در شرکت فرش آستان قدس رضوی در قالب «فرش‌های نو»، «مبل فرش»، «گل‌فرش‌های متبرک رضوی» و «فرش‌های متبرک حرم مطهر» برای فروش ارائه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی ادامه داد: علاقه‌مندان به بازدید و خرید دستبافته‌های رضوی می‌توانند از ساعت 10 تا 22 مهمان نمایشگاه مرکزی شرکت فرش آستان قدس رضوی در مشهد، خیابان خسروی نو، نبش اندرزگو ۶، روبه‌روی باب‌الجواد(ع) باشند.
او از ارائه شناسنامه ویژه فرش‌های متبرک رضوی در این جشنواره خبر داد و افزود: در این شناسنامه‌ها اطلاعات فنی و اطلاعات تاریخی فرش‌های مذکور از جمله موقعیت و مدت مفروش شدن در حرم حضرت رضا(ع) به خریداران ارائه می‌شود.
کارگر ادامه داد: اطلاعات فنی و تخصصی فرش نظیر تاریخ و مکان‌های استقرار فرش در بارگاه منور رضوی، رجشمار، نقشه، رنگ‌بندی، جنس الیاف و سال بافت، از جمله مواردی است که در این شناسنامه‌ها درج می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عرضه دستبافته‌های رضوی در جشنواره رواق تا اتاق با شماره ۳۲۲۱۹۳۳۳ -۰۵۱ تماس بگیرند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی