پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۲

تقدیر از خادمیار رضوی و پیشکسوت مطبوعات و رسانه‌ بوشهر

در بیست ‌و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از خادمیار رضوی و پیشکسوت حوزه مطبوعات و رسانه‌ استان بوشهر تقدیر به عمل آمد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، وحید حیدری معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این ارتباط گفت: حبیب قاسمی مدیر مسئول هفته نامه «مردم جنوب» در شهرستان دشتستان استان بوشهر سابقه فعالیت بیش از چهار دهه در حوزه خبر و رسانه را دارد.
وی بیان کرد: این پیشکسوت فعال در کنار فعالیت در حوزه مطبوعات، رسانه و خبرنگاری، در بخش ادبیات نیز با تالیف آثار فاخر به عنوان شخصیتی برجسته شناخته می‌شود.
حیدری افزود: مدیر مسئول پایگاه خبری «سخن مردم» دیگر حوزه فعالیت حبیب قاسمی در حوزه مطبوعات است.
وی اظهار کرد: عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از پیشکسوت حوزه مطبوعات و رسانه استان بوشهر تقدیر کرد.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد: این آیین تقدیر در بازدید اصحاب رسانه استان از نمایشگاه رسانه‌های ایران انجام شد.
لازم به توضیح است حبیب قاسمی، به عنوان خادمیار رضوی عضو کانون خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان بوشهر و مسئول کانون خدمت رضوی خبر و فضای مجازی شهرستان دشتستان است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی