پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۲

همایش سالانه خادمیاران و یاوران رضوی کوهبنان برگزار شد

همزمان با ایام شعبانیه همایش سالانه خادمیاران و یاوران رضوی کوهبنان با حضور دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان در محل سالن کنفرانس فرمانداری کوهبنان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ در این دوره آموزشی محمد رضا توکلی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی کوهبنان با اشاره به اهمیت شناخت امام رضا(ع) و معرفت به ائمه اطهار(ع) گفت: یک خادمیار رضوی باید به امام رضا(ع) معرفت و شناخت داشته باشد و همواره در راستای گسترش فرهنگ رضوی گام بردارد.
وی در این همایش با اشاره به مراحل خادمیاری افزود: سیاست آستان قدس رضوی محرومیت‌زدایی و خدمت به زائران امام رضا(ع) در اقصی نقاط کشور است و همه ما بایستی در این مسیر همراه باشیم.
در ادامه این همایش کارشناس سامانه خادمیاری کوهبنان نکاتی را پیرامون نحوه تایید خدمت، ارائه گزارش عملکرد خادمیاران در سامانه بنیاد کرامت رضوی ارائه کرد.
وی همچنین مسائل و موارد مربوط به سامانه خادمیاری از قبیل گزارش نویسی و چگونگی ثبت گزارش در سامانه، نحوه ارتباط و عملکرد در کانون‌های خدمت رضوی، نحوه ارزیابی کانون‌ها توسط مسئولین مربوطه را برای حاضرین تشریح کرد و آموزش‌های لازم را ارائه داد.
در ادامه محمدجواد اکبری، مسئول امور خادمیاری رضوی شهرستان کوهبنان در خصوص وظایف، اخلاق رضوی و شرایط عمومی کشیک را برای خادمیاران تبیین و تشریح کرد.
وی در این کارگاه‌ آموزشی، اصول ورود به سامانه خادمیاری، چگونگی ثبت گزارشات و سایر موارد را به فراگیران ارائه کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی